Ogonlasern preview
Ogonlasern favicon

Ogonlasern Review

June 2026

$4M
Revenue
2.9/5
Trustpilot
22
Employees
-15%
Growth
Estimated Revenue
$4M
Total Employees
22
Employee Growth
-15%
About

Ögonlasern i Stockholm – erfarna ögonläkare och specialister inom synfelskirurgi. Behandlingar sedan 1990 för bättre syn och trygg vård

Global Rank
N/A

What is Ogonlasern's Revenue?

Ogonlasern's estimated revenue is $4M.

What does Ogonlasern do?

Ögonlasern i Stockholm – erfarna ögonläkare och specialister inom synfelskirurgi. Behandlingar sedan 1990 för bättre syn och trygg vård

CompanyRevenueEmployeesGrowthFunding
Barnsjukhuset MartinaBarnsjukhuset Martina
$16.5M531.9%N/A
Doktor.seDoktor.se
$157.3M4669.7%N/A
Platform24 Healthcare ABPlatform24 Healthcare AB
$15.0M158-6.0%N/A
Legehuset SverigeLegehuset Sverige
$1.7M12-20.0%N/A
AandO Ansvar och Omsorg ABAandO Ansvar och Omsorg AB
$3.5M128-14.1%N/A
MACC Scandinavia ABMACC Scandinavia AB
$3.5M415.1%N/A
Colivia SEColivia SE
$21.6M62-25.3%N/A
Colligo VårdkompetensColligo Vårdkompetens
$56.7M148-13.4%N/A
DentalumDentalum
$7.6M3517.4%N/A
Team Olivia ABTeam Olivia AB
$88.8M23222.1%N/A
Review Score
2.9/5
Total Reviews
6
Info
Ögonlasern
Sort by:
Christ Johansson
Reviewed on Jan 12, 2026

Mycket nöjd

Mycket nöjd. God service och ett tryggt bemötande. Jag har varit försäkringskund här i fyra år och upplever att det bara blir bättre och bättre. Fick dessutom mycket bra hjälp via telefon idag av en ung man. Kompetenta läkare!!!

Helena Aro
Reviewed on May 5, 2025

Lyhört

Bra läge vid Fridhemsplan. Fina lokaler och trevlig reception. Läkarbesöket försenat över 30 min, fick ingen ursäkt för det. Lyhörda undersökningsrum och när man måste sitta i korridoren direkt utanför rummen kunde man höra hela konversationen mellan patient och läkare.

kund
Reviewed on Jan 2, 2026

Varning för dem

Varning för dem! De gör fel, informerar inte ordentligt och sedan står de inte för det! Förstörde mitt närseende för livet..

I-L
Reviewed on Dec 14, 2025

Mycket märklig läkare...

Bra läge och jättetrevlig receptionist MEN mycket märklig läkare som tog emot ett mobilsamtal från en patient, verkade vara hans egen, som han småpratade med en stund och sedan bokade in på kliniken. Jag satt hela tiden bredvid och väntade...Jag var alltså inbokad hos honom men samtalet var tydligen viktigare??? Undersökningen var snabb och han sa direkt att en operation var nödvändig och att det handlade om LIVSKVALITET att välja den dyraste linsen, det hade minsann hans 96 åriga patient sagt. Det upprepade han ett flertal ggr. Gå inte dit! Välj en annan klinik som inte bara ser dig som en penningpåse utan är seriösa.

Smilla Sahlqvist
Reviewed on Oct 8, 2025

Fel behandling som kostar både synen och pengar

Jag gav efter läkarens starka påtryckningar att operera in dyra linser pga det påstådda gråstarret. Synen blev ännu sämre efter operationen för att läkaren opererade in fel linser och det finns misstankar om att gråstarr diagnosen var helt felaktig. Då jag påpekade felet dumförklarade läkaren mig , skrek åt mig och påstod att jag hade ett annat fel i ögonen som uppstod "av sig självt" efter operationen, vilket är helt fel och en påhitt enligt konsultation hos andra kliniker. De vägrar lämna tillbaka pengarna och är allmänt arroganta, det går inte att föra en dialog med varken läkaren,vd:n eller verksamhetanasvarig. Stämmer dem och överlämnar ärendet till patientnämnden. Avråder att ha med dem att göra.

Hurtig
Reviewed on May 8, 2022

Vårdslöst

Jag fick hjälp att göra ett linsbyte på båda ögonen för att bli av med både ålderssynthet och närsynthet. Det krävdes totalt 3 ingrepp för att få ett tillräckligt gott resultat, de satte in totalt två linser på varandra och en laserbehandling. Det var normalt och ingen fara fick jag höra då. Ca 4 år senare börjar båda ögonen rinna väldigt mycket men framför allt det ena ögat blev väldigt känsligt mot ljus och symptomet kan enklast beskrivas som om man får lite solkräm i ögat och det blir som en vit hinna som gör det svårt att se. Jag gick tillbaka och fick snabbt svar på att det kallas snow syndrom som inte går att behandla. Jag fick några droppar mot rinnande torra ögon och informationen att det här får jag leva med. Jag gick till primärvården för att få en annan åsikt och ögonläkaren bekräftade snow syndrom och förklarade att ljuset får en felaktig spridning inne i ögat pga av alla ingrepp. Läkaren ställdes sig väldigt frågande till alla ingrepp som krävdes och menade på att det var extremt vårdslöst. Och nej, det ska inte krävas tre ingrepp utan ett för att få det rätt. Jag är otroligt besviken på att det inte bara krävdes tre ingrepp utan även att de säger att det är normalt och ingen fara. Jag skulle aldrig ta den här risken om jag inte hade fått gråstarr i övre åldern. Det finns väl en anledning till att ögonläkare och kirurger själva har glasögonen kvar så det borde vara tillräcklig varningsflagga. Innan du beslutar dig för operation hos det här företaget, se till att ta reda på alla risker mer än de risker som de självmant berättar om.

📊Analytics & Marketing1
🎯Build Tools1
CDN1
☁️Cloud & Hosting1
🎯CSS Frameworks2
🎨Frontend Frameworks1
🎨JavaScript Libraries1
Performance1
🔧Privacy & Consent1
🔧Web Standards1
Tracking & Analytics1
G
Google Tag Manager

Technology detection powered by advanced web analysis

Powered byTechlist.ai